Με μεγάλη επιτυχία και συνολική συμμετοχή πέραν των 100 ατόμων πραγματοποιήθηκε το διήμερο σεμινάριο που διοργάνωσε ο ΣΔΕΚ αποκλειστικά για τα μέλη του στις 19 και 20 Ιουνίου. O κ. Yonathan Dominitz, ιδρυτής της εταιρείας “The Mindscapes”, έμπειρος εκπαιδευτής στελεχών της διαφήμισης  και συνεργάτης μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών και brands σε παγκόσμια κλίμακα μέσα από πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και εργαστήρια κράτησε το ενδιαφέρον όλων αμείωτο και τις δυό ημέρες.
Την πρώτη μέρα το θέμα ήταν “Without Insights Your Creativity And Advertising Are Blind” κι εκεί αναλύθηκε το πώς προσεγγίζουμε ένα insight. Η δεύτερη μέρα είχε σαν θέμα “The Rules For Breaking Creativity Rules” και ήταν αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και τον εφευρετικό τρόπο σκέψης στη διαφήμιση. Οι συμμετέχοντες –παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τον κ. Yonathan Dominitz να αναλύει πετυχημένες και βραβευμένες διαφημιστικές εκστρατείες, παρουσιάζοντας κάποια κοινά “patterns” που συναντούμε σε όλες τις βραβευμένες διαφημίσεις.